شناسایی و اولویت بندی عوامل تأثیر گذار موقعیتی فرایند مصرف با استفاده از تکنیک تاپسیس( موردمطالعه فروشگاههای بزرگ شهراهواز )
شناسایی و اولویت بندی عوامل تأثیر گذار موقعیتی فرایند مصرف با استفاده از تکنیک تاپسیس( موردمطالعه فروشگاههای بزرگ شهراهواز )
سعید کریمی بهبهانی1
1) کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، معاونت اداری مالی شرکت بهره برداری، تولید و انتقال آب غدیر خوزستان
محل انتشار :
دومین کنگره بین المللی علوم، مهندسی و تکنولوژی - هامبورگ(germanconf.com/2nd)
چکیده :
هدف این پژوهش، شناسایی و اولویت بندی عوامل تأثیر گذار موقعیتی فرایند مصرف با استفاده از تکنیک تاپسیس( مورد مطالعه فروشگاههای بزرگ شهراهواز ) است. جامعه آماري و چارچوب نمونه برداري مرتبط با موضوع تحقيق، خبرگان و اساتید دانشگاه بوده که تعداد انها 15 نفر میباشند. پژوهش حاضر بر اساس هدف از نوع کاربردی است. و از لحاظ طرح تحقیق بصورت پژوهش ترکیبی یا آمیخته(کمی و کیفی) و از نظر جمع آوری اطلاعات بویژه جنبه های تاثیرگذاری عوامل فشار روانی و استرس های کاری ،اکتشافی می باشد، و به لحاظ توصیف ویژگی های جامعه مورد مطالعه از نوع توصیفی- پیمایشی است.ابزار گرد آوری داده ها در این تحقیق پرسشنامه محقق ساخته بوده است که به تأیید خبرگان رسیده است.
کلمات کلیدی :
اولویت بندی
تکنیک تاپسیس
شهر اهواز