تأثیر همراه بانک بر کیفیت روابط مشتریان

محمدحسین فقیهی1

1) دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات تهران

محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی - دانشگاه مارمارا ترکیه(3carse.com)
چکیده :
در این تحقیق به تأثیر ابعادسودگرایانه و لذت گرایانه همراه بانک بر کیفیت روابط مشتریان(مورد مطالعه: بانک تجارت) پرداخته شده است. روش انجام تحقیق حاضر توصیفی و از نوع پیمایشی بوده که به شکل میدانی صورت گرفته است. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان بانک تجارت شهر تهران تشکیل دادند. تعداد نمونه ها 384 نفر، براساس فرمول کوکران تعیین گردید. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه یولیا و همکاران(2018) اقتباس شده. تجزیه و تحلیل داده ها، از آمار توصیفی برای توصیف جامعه و در آمار استنباطی از تکنیک آماری کولموگروف برای تعیین نرمال بودن داده ها و از آزمون تحلیل مسیر با استفاده از نرم افزار ایموس انجام پذیرفت. نتایج و تحلیل داده ها نشان داد که . اعتماد بر تعهد مشتریان تأثیر دارد.اعتماد بر رضایت مشتریان تأثیر دارد.امنیت بر تعهد مشتریان تأثیر دارد.امنیت بر اعتماد تأثیر دارد.امنیت بر رضایت مشتریان تأثیر دارد.استفاده آسان بر تعهد مشتریان تأثیر دارد.استفاده آسان بر اعتماد تأثیر دارد.استفاده آسان بر رضایت مشتریان تأثیر دارد.طراحی بر تعهد مشتریان تأثیر دارد.طراحی بر اعتماد تأثیر دارد.طراحی بر رضایت مشتریان تأثیر دارد. اجتماعی بودن بر تعهد مشتریان تأثیر دارد.اجتماعی بودن بر اعتماد تأثیر دارد.اجتماعی بودن بر رضایت مشتریان تأثیر دارد.لذت درک شده بر تعهد مشتریان تأثیر دارد.لذت درک شده بر اعتماد تأثیر دارد. لذت درک شده بر رضایت مشتریان تأثیر دارد.
کلمات کلیدی : طراحی امنیت تعهد مشتریان اعتماد لذت درک شده اجتماعی بودن استفاده آسان رضایت مشتریان