ارائه مدل در راستاي بررسی نقش هوش کسب وکار ( BI ) به عنوان ابزاری برای موفقیت بازاریابی محتوا (CM) در بازاریابی اجتماعی (SMCM)

ارائه مدل در راستاي بررسی نقش هوش کسب وکار ( BI ) به عنوان ابزاری برای موفقیت بازاریابی محتوا (CM) در بازاریابی اجتماعی (SMCM)

رسول بهاءلو1 غزال مفتوح2 محمد جواد صمدی گندمانی3 جواد آزادی مهرگانی4

1) گروه مهندسی صنایع موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی نقش جهان اصفهان
2) کارشناس ارشد مهندسی صنایع موسسه آموزش عالی نقش جهان اصفهان
3) دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی ایمنی صنعتی و محیط کار دانشگاه نقش جهان اصفهان
4) دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی ایمنی صنعتی و محیط کار دانشگاه نقش جهان اصفهان

محل انتشار : هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی(icm2019.com)
چکیده :
در حوزه هوش کسب و کار با وجود تحقیقات صورت گرفته در این خصوص، هنوز در این زمینه جای کار بسیاری وجود دارد، در این نوشتار سعی بر آن شده باتوجه به مولفه¬های بازاریابی اجتماعی که شامل نظریه مبادله، مشتری محوری، تفکر رقابتی، تصمیم¬گیری مبتنی بر داده و تمایل مداوم برای اصلاح محصول و تمرکز بر آمیزه بازاریابی می¬باشد و همچنین استفاده از هوش کسب و کار به عنوان ابزار در صدد بررسی این ابعاد بر¬حسب محتوا، ارتباط و تحقق¬پذیری آن با هوش تجارتی بپردازیم و سپس مدل پیشنهادی را ارائه نموده و با بررسی، در نهایت چارچوبی تهیه و در قالب جدول ارائه کرده¬ایم . بررسی فرضیه های دیگر در بخش نتیجه¬گیری صورت گرفته است که می¬توان آن¬ها را مبنای کار در تحقیقات آینده قرارداد که جای تامل دارد.
کلمات کلیدی : هوش کسب و کار بازاریابی شبکه¬ای (اجتماعی) بازاریابی محتوا انبار داده داده¬کاوی