مقایسه میزان رضایتمندی از برگزاری فعالیت های آموزشی بخش های فوق تخصصی با بخش جراحی عمومی در بین کارآموزان بیمارستان امام رضا(ع) و قائم (عج) دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مقایسه میزان رضایتمندی از برگزاری فعالیت های آموزشی بخش های فوق تخصصی با بخش جراحی عمومی در بین کارآموزان بیمارستان امام رضا(ع) و قائم (عج) دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دکتر علی جنگجو،1 دکتر فاطمه معاونیان تربتی2 دکتر امین دلیلی3

1) دانشیارجراحی عمومی و فلوشیپ جراحی درون بین دانشگاه علوم پزشکی مشهد،
2) دانشجوی دکترای روانشناسی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، moavenianf2@ mums.ac.ir
3) استادیار جراحی عمومی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد،

محل انتشار : چهارمین کنگره بین المللی مهندسی، تکنولوژی و علوم کاربردی - نیوزلند(etas2019.com)
چکیده :
آموزش عالي در ايران به تنظيم برنامه مفصل و مناسب در زمينه- هاي گوناگون نياز دارد. بررسي ميزان رضايتمندي دانشجويان كه مشتريان نظام آموزشي هستند و نقش عمدهاي در ارزيابي عملكرد و فعاليتهاي آموزشي هر دانشگاهي دارند، اطلاعات لازم را در زمينه ارتقاي كيفي و كمي اين واحد در اختيار ما قرار ميدهد و براي نيل به شناسايي نقاط قوت و ضعف فعالیتهای آموزشی در بخش های متفاوت مورد نياز مي باشند.
کلمات کلیدی : رضایتمندی فعالیتهای آموزشی