تاثیرارتقای کیفیت فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد کارمندان بانک (مطالعه موردی :شعب بانک شهر شیراز )

تاثیرارتقای کیفیت فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد کارمندان بانک (مطالعه موردی :شعب بانک شهر شیراز )

احمدرضا عالیشوندی1

1) دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک

محل انتشار : یازدهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها(icmeaconf.com)
چکیده :
چکیده هدف و زمینه :امروزه نقش فناوری اطلاعات (IT) در جهان بسیار گسترده و مهم است .و جزء جدانشدنی و مهم و حیاتی ساختار سازمانی خصوصا بانک ها می باشد . با توجه به نقش مهمی که فناوری اطلاعات در سرعت ، سهولت ، دقت و قابل اطمینان بودن عملکرد کارکنان داردلذا زمینه ی ایجاد این پژوهش گردید . تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر نقش فناوری اطلاعات در بهبود عملکرد سازمانی در سیستم های بانکداری هوشمند صورت گرفته است. روش تحقیق: شیوه ی استفاده شده به صورت توصیفی – تحلیلی بر مبنای مشاهده و استنباط های آماری می باشد . جامعه و حجم نمونه : جامعه کارکنان بانک ها و نمونه کارکنان شعب بانک شهر ، شهر شیراز می باشند . و حجم نمونه به صورت هدفمند 113 نفر برآورد شده است . روش اجرا : برای انجام این پژوهش مشاهدات در دو حالت صورت گرفته است در حالت اول بدون ارتقای کیفیت فناوری اطلاعات سیستم بانکی شهر میزان عملکرد کارمندان اندازه گیری شده و در حالت دوم با ارتقای کیفیت فناوری اطلاعات عملکرد کنان مورد ارزیابی قرار گرفته است . ابزار اندازه گیری : استفاده از spssورژن 20 و لیست های مشاهده نتایج : ارتقای کیفیت فناوری اطلاعات بر سرعت ، دقت ، سهولت و قابل اطمینان بودن عملکرد کار کنان تاثیر دارد.
کلمات کلیدی : بانک شهر فناوری اطلاعات سرعت سهولت دقت قابلیت اطمینان