تقویت تصویر برند گروه صنعتی آرتا از طریق توجه به ویژگی های وبسایت

تقویت تصویر برند گروه صنعتی آرتا از طریق توجه به ویژگی های وبسایت

علی شفیعی1 سمانه سادات عرب باقری2

1) استادیار گروه مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد ورامین، تهران، ایران
2) دانشجوی کارشناسی ارشد، گروه مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد ورامین، تهران، ایران

محل انتشار : نهمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی (bmbeconf.com)
چکیده :
فهم اهمیت مشارکت در ارتباطات آنلاین امری است که سازمان‌ها آن را درک و بررسی کرده‌اند. این مطالعه تاکید می کند که ویژگی های وبسایت در ایجاد و حفظ تصویر و شهرت برند گروه صنعتی آرتا نقش ایفا می کند. جامعه آماری پژوهش حاضر مشتریان اینترنتی گروه صنعتی آرتا بودند كه با توجه به تعداد اعضای جامعه نامحدود بودند با استفاده از جدول كرجسي و مورگان تعداد 384 نفر برای توزیع پرسشنامه انتخاب گردیدند و بوسیله مدلسازی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان داد ویژگیهای وب سایت و برنامه های وب سایت بر رفتار شهروندی مشتری موثر هستند. ویژگی های وب سایت بر رفتار مشارکتی مشتری نیز موثر است. همچنین رفتار مشارکتی مشتری و رفتار شهروندی مشتری بر تصویر برند شرکت تاثیر دارند و تصویر برند شرکت بر شهرت برند تاثیر معناداری دارد. هر چند تاثیر برنامه های وب سایت بر رفتار مشارکتی مشتری مورد تایید قرار نگرفت.
کلمات کلیدی : شهرت برند تصویر برند ویژگیهای وب سایت برنامه های وب سایت و رفتار مشارکتی مشتری.