تاثیر بازاریابی حسی در تجارت الکترونیک با عامل هوش مصنوعی

تاثیر بازاریابی حسی در تجارت الکترونیک با عامل هوش مصنوعی

آریا فتحی1 منیره دارستانی2 محمد رضا فتحی3 آرش فتحی4

1) کارشناسی ارشد بازرگانی بین
2) کارشناسی ارشد برنامه ریزی
3) کارشناشی ارشد برق
4) کارشناس برق

محل انتشار : کنفرانس بین المللی مهندسی و تکنولوژی - نروژ(icetconf.com)
چکیده :
تجارت الکترونیک به عنوان یکی از مهم ترین جنبه های نوآوری در انجام فرایندهای کسب و کار در سازمان ها و شرکت های زیادی در سطح جهان به کار گرفته می شود.یکی از علوم پر کاربرد در عصر جدید ، هوش مصنوعی است که در آن کامپیوتر و ماشین به جای انسان فکر ، تجزیه تحلیل ، تصمیم گیری و ادراک می کند و بازاریابی حسی تكنيكي است كه با تحريك حواس پنجگانة مشتريان و ايجاد تجربة خريـد مثبـت، وفـاداري مشـتريان را افزايش مي دهد. که در تجارت الکترونیک ترکیبی از هوش مصنوعی و بازاریابی حسی عاملی برای تحول و افزایش در داد و ستد خواهد بود و با درک جدیدی از این علم و بهره برداری از آن به عنوان عاملی برای تجارت می توان گامی بلند در راستای زندگی هوشمند برداشت. ما در این تاثیر بازاریابی حسی در تجارت الکترونیک با عامل هوش مصنوعی را مورد بررسی قرار می دهیم.
کلمات کلیدی : بازاریابی حسی تجارت الکترونیک هوش مصنوعی اینترنت زندگی هوشمند