بررسی نقش پیاده روها در عملکرد تجاری هسته مرکزی شهر با تکیه بر حس تعلق (نمونه موردی:شهر یاسوج)
بررسی نقش پیاده روها در عملکرد تجاری هسته مرکزی شهر با تکیه بر حس تعلق (نمونه موردی:شهر یاسوج)
علی اکبری تبار1 زریر صالح پور2
1) کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج
2) عضو هیات علمی تمام وقت گروه عمران و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج
محل انتشار :
پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و دومین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا(5icrsie.com)
چکیده :
بررسی نقش پیاده روها در عملکرد تجاری هسته مرکزی شهر با تکیه بر حس تعلق (نمونه موردی :شهر یاسوج)
کلمات کلیدی :
پیاده رو . عملکرد تجاری. حس تعلق. شهر یاسوج