استارت آپ: نوآوری در کارآفرینی

کمیل علی تقوی1 محمدرضا مشایخ2

1) کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار MBA، دانشگاه پیام نور، واحد تهران غرب
2) عضو هیئت علمی رسمی دانشگاه پیام نور

محل انتشار : سومین کنگره بین المللی مهندسی، فناوری و نوآوری(eticong.com/3rd)
چکیده :
استارت آپ، یک «شرکت تازه تاسیس و نوپا» با یک ایده نوآورانه کسب و کار و پتانسیل رشد بالا است. استارت آپ، سازمانی است که درباره این سه مورد، سردرگم است: محصولش چیست، مشتریان آن چه کسانی هستند و چگونه باید پول درآورد. استارت آپ، سازمانی موقتی است که هدفش جستجوی یک مدل کسب و کار پایدار و سودآور است. بهترین تعریف برای استارت آپ ها این است که این شرکت¬ها بزرگ ترین گروه از افرادی هستند که شما می توانید آن ها را متقاعد کنید تا برای دستیابی به آینده ای متفاوت، طرحی ارایه دهند. مهم ترین توانمندی یک «شرکت تازه تاسیس شده»، نواندیشی است. حتی مهم¬تر از مهارت و چالاکی، اندازه کوچک است که فضا را برای اندیشیدن فراهم می کند. گروه های کوچک متشکل از افراد متحد با حس مسئولیت پذیری، جهان را به مکان بهتری تبدیل کرده اند. استارت آپ، کارآفرینی نوآورانه در عصر دیجیتال است.
کلمات کلیدی : استارت آپ کسب و کار نوپا کارآفرینی نوآوری مدیریت توسعه فناوری