اهمیت حفظ ارزش برند در راستای مشتری مداری

اهمیت حفظ ارزش برند در راستای مشتری مداری

نجمه خجیر1

1) دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی،دانشگاه غیرانتفاعی علامه محدثه نوری

محل انتشار : ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و سومین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا(6icrsie.com)
چکیده :
اهداف: هدف از ارائه این مقاله این است که حفظ ارزش برند در گرو رضایت مشتری است و برند یکی از با ارزشمندترین دارایی های هر سازمان است که مدیریت مناسب آن می تواند را برای رسیدن به سهم بیشتر بازار در صنعت هموار سازد. روش تحقیق : روش تحقیق در متن مقاله آن اشاره شده دراین جا به صورت خلاصه این طور بیان می شود که با استناد به مدارک معتبر با برند سازی استفاده شده است. خلاصه نتایج : و در پایان این طور نتیجه میگیریم تبلیغات هم برای معرفی برند می توانند نقش مهمی داشته باشند و رضایت مشتری را میتوان با حفظ نام برند به دست آورد.
کلمات کلیدی : ارزش برند برند مشتری مداری مشتری