تاثیربرنامه ریزی آموزشی کلاسیک و روتین بر کیفیت آموزش ژورنال کلاب گروه جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

تاثیربرنامه ریزی آموزشی کلاسیک و روتین بر کیفیت آموزش ژورنال کلاب گروه جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دکتر امین دلیلی1 دکتر فاطمه معاونیان تربتی2 دکتر احمد یحیی3 دکترمصطفی مرتضوی4

1) استادیار گروه جراحی عمومی، دانشگاه علوم پزشکی
2) دانشجوی دکترای روانشناسی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، moavenianf2@ mums.ac.ir
3) دستیار تخصصی جراحی عمومی، دانشگاه علوم پزشکی
4) دستیار تخصصی جراحی عمومی، دانشگاه علوم پزشکی

محل انتشار : ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و سومین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا(6icrsie.com)
چکیده :
ژورنال کلاب به عنوان يک ابزار آموزشي قوي، يكي از روش هاي كلاسيك آموزش پزشكي است و چهارچوب قابل انعطافي براي آموزش علوم پايه و مهارتهاي باليني مي باشد. نقش برنامه ریزی آموزشی در این زمینه بسیار حائز اهمیت می باشد از آنجائي كه برنامه ریزی آموزشی با شناسايي وضعيت موجود آموزش ژورنال کلاب و مشخص کردن اهداف این نوع آموزش راه را برای رسیدن به وضعیت مطلوب ارائه ژرنال کلاب هموار نمایدو موجب بهبود دستيابي به اهداف آموزشي، تربيت افراد ماهر و ارائه خدمات مراقبتي با كيفيت بالاتر دراین آموزش شود توجه به نقش برنامه ریزی آموزشی بسیار حائز اهمیت بوده و قابل توجه مسئولین می باشد.
کلمات کلیدی : ژورنال کلاب برنامه روتین ژورنال کلاب برنامه آموزشی کلاسیک ژورنال کلاب