بررسی استراتژی مدیریت کسب و کار یک سازمان در نتیجه افزایش رقابت در پروژه های تولیدی و صنعتی

بررسی استراتژی مدیریت کسب و کار یک سازمان در نتیجه افزایش رقابت در پروژه های تولیدی و صنعتی

محمدمهران جافری1

1) کارشناس ارشد بازاریابی دانشگاه آزاد واحد آبادان

محل انتشار : اولین همایش ملی کارآفرینی با رویکرد تولیدات داخلی(nceuma.ir)
چکیده :
TQM آخرین پیشرفت در زمینه مدیریت است که در آن تمام فعالیت ها با هدف بهینه سازی رضایت مشتری از طریق بهبود مستمر فرآیند انجام می شود. مطالعات ادبیات در مدیریت معاصر در مورد فلسفه و روش های TQM، به ویژه در رابطه با عملکرد شرکت، بحث زیادی کرده است. TQMi یک استراتژی مدیریت کسب و کار است که به دنبال بهبود کیفیت مدیریت یک سازمان و از این رو، افزایش رقابت و ارزشی است که به مشتریان ارائه می¬دهد. TQM یک مزیت رقابتی برای شرکت ها ایجاد می¬کند، زیرا تمام بخش¬ها و سطوح مختلف سازمان را در این فرآیند درگیر می¬کند. یک فرآیند مدیریتی هماهنگ منجر به کاهش هزینه¬های تولید و همچنین افزایش کارایی و اثربخشی تولید خروجی می شود که منجر به بهبود عملکرد کلی کسب و کار می شود.
کلمات کلیدی : واژگان کلیدی : TQM بهبود مستمر رقابت پذیری سازمان