توسعه برنامه و اهداف استراتژی در ساختار سازمانی و مدیریت یکپارچه

توسعه برنامه و اهداف استراتژی در ساختار سازمانی و مدیریت یکپارچه

محمدمهران جافری1

1) کارشناس ارشد مدیریت بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان

محل انتشار : اولین همایش ملی کارآفرینی با رویکرد تولیدات داخلی(nceuma.ir)
چکیده :
در طی دو دهه گذشته ، بر نامه¬های استراتژیک تقریبا به شکل مدیریتی متعادل شده اند و مانند بودجه از اهمیت برخوردار گردیده اند، اما در عمل و در اجرا زیاد موفق نبوده اند. اکثر دروس جدید مدیریتی و برنامه¬ریزی، در عمل با شکست روبرو شده و در جزوه ها و کمدها به فراموشی سپرده شده¬اند. بسیاری از فرآیندهای برنامه¬ریزی با شکایت روبرو بوده اند تا با تشویق و اشتیاق.تلم پیتر- نویسنده معروف کتاب مدیریتی- اولین کسی است که نشان داد بود که جایزه ای به مبلغ 100دلار به مدیری اهدا گردد که بتواند ثابت کند یک استراتژی با موفقیت انجام شده است ولی هرگز چنین مبلغی را پرداخت نکرد.
کلمات کلیدی : واژگان کلیدی : هدف محدودیت بینش