بررسی رابطه بین کیفیت خدمات آموزشی با اشتیاق تحصیلی در بین دانشجویان محقق اردبیلی

بررسی رابطه بین کیفیت خدمات آموزشی با اشتیاق تحصیلی در بین دانشجویان محقق اردبیلی

علی خالق خواه1 فائزه کشاورز2 رزان علایی وند3

1) دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه محقق اردبیلی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
2) دانشجوی کارشناسی رشته علوم تربیتی دانشگاه محقق اردبیلی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
3) دانشجوی کارشناسی رشته علوم تربیتی دانشگاه محقق اردبیلی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

محل انتشار : سومین همایش ملی مدرسه آینده(fschuma3.ir)
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف بررسی کیفیت خدمات اموزشی با اشتیاق تحصیلی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی انجام شده است. این روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود که جامعه اماری پژوهش، شامل کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه محقق اردبیلی به تعداد 100 نفر بود که داده های این پژوهش با استفاده از نرم افزار spssاز طریق ضریب همبستگی پیرسون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. یافته ها نشان میدهد بین مولفه های کیفیت خدمات اموزشی با اشتیاق تحصیلی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد. با توجه به نتایج میتوان گفت که رضایت از کیفیت خدمات اموزشی با اشتیاق تحصیلی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد.
کلمات کلیدی : کیفیت کیفیت خدمات اموزشی اشتیاق تحصیلی