بررسی تاثیر هوش مصنوعی در آموزش مجازی در دوران پاندمی کرونا و بررسی رهنمودهای یادگیری

بررسی تاثیر هوش مصنوعی در آموزش مجازی در دوران پاندمی کرونا و بررسی رهنمودهای یادگیری

راستین خواجوی نوری1 ثمین مهارتی2

1) دانشجوی کارشناسی روانشناسی،دانشگاه محقق اردبیلی،اردبیل،ایران
2) دانشجوی کارشناسی روانشناسی،دانشگاه محقق اردبیلی،اردبیل،ایران

محل انتشار : اولین کنگره ملی مطالعات علوم اعصاب و روان‌شناسی(cnps.ir)
چکیده :
در این مقاله سعی شده تا با تاکید بر اهمیت ویروس همه¬گیر کرونا و تاثیر آن بر تمامی ابعاد زندگی افراد در جامعه از سمتی، واز سمتی دیگر با اتکا به نسل¬بندی جدید آموزشی در عصر ارتباطات که مسبب پدیدآمدن فرآیندی نوین در آموزش از برای همه¬ی گروه¬های فعال در عرصه¬ی آموزش شده،نقطه¬ی پیوندی به صورت جامع از منظر هوش مصنوعی و ره¬نمودهای مستقیم آن در فرآیند آموزش در نظر گرفته شود و با استفاده از مقالات مربوطه در سایت های مرجع : google scholar,SID,research gate,elmnet, به اجماعیتی در آرا از برای رسیدن به اهدافی در جهت ارتقای سطح استانداردی بالاتر در جهت آموزش،به صورت نوین که توانایی آموزش همگانی برای افراد را دارا باشد و همچنین المان های موثر در بستر فضای آموزش مجازی که به آموزش دهنده و آموزش¬گیرنده اختیار کارآیی حداکثر را بدهد ، به صورت یک مقاله¬ی مروری ارائه گردد.
کلمات کلیدی : هوش مصنوعی آموزش مجازی پاندمی کرونا یادگیری