تسهیل یادگیری درس مهارت های ارتباطی ما با دیگران کتاب تفکرو سبک زندگی پایه هفتم بارویکرد درس پژوهی

تسهیل یادگیری درس مهارت های ارتباطی ما با دیگران کتاب تفکرو سبک زندگی پایه هفتم بارویکرد درس پژوهی

نیلوفر زائری مسعود1 عادل سلیمانی2

1) دانشجوی کارشناسی اموزش مشاوره وراهنمایی، دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی استان کرمانشاه
2) مدرس دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی استان کرمانشاه

محل انتشار : ششمین کنفرانس ملی روانشناسی (علم زندگی)(lifeconf.ir)
چکیده :
چکیده هدف از پژوهش حاضر تسهیل یادگیری درس مهارت های ارتباطی ما با دیگران کتاب تفکر وسبک زندگی پایه هفتم است.پژوهش از نوع کیفی و با رویکرد مشارکتی انجام شده است . جامعه آماری 12 دانش آموز دختر پایه هفتم دبیرستان شهید ایرج فیضی در استان کرمانشاه می باشد. داده ها با مصاحبه نیمه ساختاری و مشاهده مستقیم توسط تیم درس پژوهی در دو مرحله بررسی و تجزیه وتحلیل شد.تدریس دوم نیز با روش ساختن گرایی اجراشد. باتوجه به نتایج پژوهش، مهارت های ارتباطی، انسانی، آموزشی، فنی خودکنترلی ، استفاده از زبان بدن، فن بیان،ابزارآموزشی درتسهیل درس تفکر موثر می باشد.
کلمات کلیدی : کلمات کلیدی : درس پژوهی کتاب تفکر مهارت های ارتباطی ما با دیگران ساختن گرایی