جایگاه شادی در مدارس کرمان

علیرضا پورجعفری1 عباس رِیسی پناه2

1) دانشجوی کارشناسی پیوسته امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان کرمان
2) دانشجوی کارشناسی پیوسته امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان کرمان

محل انتشار : ششمین کنفرانس ملی روانشناسی (علم زندگی)(lifeconf.ir)
چکیده :
مدارس به عنوان مهم¬ترین مکانی که نسل¬های آتی در آن حضور می¬یابند. باید به محیطی شاد و پویا مبدل گردد. در واقع می¬توان گفت که هر چه در شادب¬سازی مدارس بیشتر تلاش شود، احساس ارزشمند بودن و مثبت بودن در دانش آموزان بیشتر پرورش می¬یابد در حالیکه غفلت از این موضوع می¬تواند پیامدهای آسیب¬زایی به بار آورد. محیط مدرسه اگر به دور از شادی و بانشاط باشد چه بسا امر تعلیم و تربیت از اهداف حقیقی خود فاصله گیرد.
کلمات کلیدی : : شادی چگونه شاد زیستن جایگاه شادی در مدرسه نشاط