جایگاه شادی در مدارس کرمان
جایگاه شادی در مدارس کرمان
علیرضا پورجعفری1 عباس رِیسی پناه2
1) دانشجوی کارشناسی پیوسته امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان کرمان
2) دانشجوی کارشناسی پیوسته امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان کرمان
محل انتشار :
ششمین کنفرانس ملی روانشناسی (علم زندگی)(lifeconf.ir)
چکیده :
مدارس به عنوان مهم¬ترین مکانی که نسل¬های آتی در آن حضور می¬یابند. باید به محیطی شاد و پویا مبدل گردد. در واقع می¬توان گفت که هر چه در شادب¬سازی مدارس بیشتر تلاش شود، احساس ارزشمند بودن و مثبت بودن در دانش آموزان بیشتر پرورش می¬یابد در حالیکه غفلت از این موضوع می¬تواند پیامدهای آسیب¬زایی به بار آورد. محیط مدرسه اگر به دور از شادی و بانشاط باشد چه بسا امر تعلیم و تربیت از اهداف حقیقی خود فاصله گیرد.
کلمات کلیدی :
: شادی
چگونه شاد زیستن
جایگاه شادی در مدرسه
نشاط