بررسی نقش معلم و ویژگی های ارتباطی آنها با دانش آموزان

بررسی نقش معلم و ویژگی های ارتباطی آنها با دانش آموزان

مریم طاهری1 ندا غلامرضایی2 سپیده نجفی3

1) ........
2) .......
3) .........

محل انتشار : کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری(icrhema.com/1st)
چکیده :
در فضای آموزشی قرن 12 مقوله های سرعت، دقت، مهارت و اطالعات و فناوری های نوین مطرح است. در این فضا، کالس درس، تحت عنوان سلف سرویس عمومی و مدرسه، تحت عنوان جمهوری دانش نام می گیرد که از استانداردهایی خاص پیروی می کنند که باید در به کارگیری آنها دقت های الزم اجرائی ویژه لحاظ گردد. لذا وجود خصوصیات و شرایط الزم در فرایند یاددهی- یادگیری در کالس درس که مطابق نیازها و ویژگی های فراگیران می باشد، طبق استاندارد سازی یعنی تعیین آنچه که باید انجام شود و اجرای آن، باید به بهترین وجه ترسیم شود. در این فضای آموزشی عقیده بر این است که به منظور تدوین استانداردها باالخص در یک کالس و فضای آموزشی باید برنامه و نیازهای فراگیران لحاظ گردد. محیط آموزشی الزم است با تکنیک های جدید آموزشی آراسته گردد، زیرا عقیده بر این است که انطباق های خالق پویا به طور مؤثری در فضای کیفی آموزشی تأثیر دارد. انطباق های خالق می توانند برنامه های درسی را به یکدیگر مرتبط کنند و مفاهیم عینی- ذهنی را عینی تر سازند و برخی درس ها و محتواها در فضای مناسب که بر اساس استانداردها غنی شده اند بر یادگیری تأثیر به سزایی دارد. کلمات کلیدی:معلمان،مدارس،ارتباط،دانش آموزان
کلمات کلیدی : .............