روش هایی برنامه ریزی برای تدریس معلمان و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
روش هایی برنامه ریزی برای تدریس معلمان و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
محمد مهدی رسولی نوده1
1) .....
محل انتشار :
کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری(icrhema.com/1st)
چکیده :
از آنجایی که متأسفانه سیستمهای آموزشی در سطوح مختلف سرمایه های گزافی را برای این عزیزان صرف نموده و همه ما خوب می
دانیم که در مقایسه با صرف این همه بودجه و هزینه باز هم در سطح کشور و جهان خالقیت و پیشرفتی مناسب حاصل نگردیده و به
هرحال بایستی چارهای اندیشید. به نظر تهیه کننده این مطالب بهتر است سیستم های آموزشی علمی خالق و مدرن که باالترین
بهره وری و راندمان را دارند و پیشرفته هستند مورد استفاده و توجه قرار گیرد. به این امید که هم موضوعی برای تفکر و اندیشیدن
مطرح کرده باشد و هم قدرت شگرف خالقیت را که جزو توانایی های ذهنی تمام انسان ها است و جوامعی که توانسته اند این نیروی
شگرف را باور کنند و بارور سازند بهره فراوان برده اند و می برند روشن سازد نه اینکه مسئله ای را حل نماید یا گرهی را بگشاید چرا
که این نیاز به زمان و تغییرات اساسی و بنیادین دارد.
به هرحال همانطور که فرد هیل دانشمند انگلیسی گفته است مللی که امروز تفکر خالق را نادیده بگیرند بدون شک سر خود را در
گرد و غبار آینده فرو خواهند برد و از آن استشمام خواهند کرد. نهایتا برای روشن شدن مطلب بهتر است که ابتدا از مبانی یادگیری
سنتی و ویژگی های آن سخن گفت.روش تحقیق در این مقاله کتابخانه ای می باشد
واژگان کلیدی: روش،تدریس،دانش آموزان
کلمات کلیدی :
.. .......