بررسی عناصر برنامه درسی در الگوی مبتنی بر جامعه به عنوان منبع اطلاعاتی

بررسی عناصر برنامه درسی در الگوی مبتنی بر جامعه به عنوان منبع اطلاعاتی

عباس عبدلی سجزی1 محسن صفری دستجردی2

1) استادیار، گروه علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان، تهران، ایران
2) دانشجوی کارشناسی ارشد، رشته برنامه ریزی درسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان)

محل انتشار : کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری(icrhema.com/1st)
چکیده :
منظور از طرح برنامه درسی، شکل مدون و یا ساختار یافته برنامه درسی می‌باشد. الگوهای مختلفی برای برنامه ریزی درسی وجود دارد که هر کدام از این الگوها عناصر و اجزای مختلف مخصوص به خود را دارند که توسط متخصصان و دست اندرکاران برنامه ریرزی درسی مورد بحث و بررسی قرار می گیرند و اجزای مختلفی برای آنها برشمرده می شود.یکی از انواع الگوهای برنامه درسی، الگوی مبتنی بر جامعه به عنوان منبع اطلاعاتی می باشد که دارای اجزا و عناصر مختلفی می باشد و تحقیق علمی مروری حاضر به منظور بررسی عناصر برنامه درسی در این الگو نگاشته شده است.
کلمات کلیدی : برنامه درسی الگوی برنامه درسی مبتنی بر جامعه ارزشیابی فرد هدف