ررسی تاثیر امنیت فضای مجازی بر کسب وکارهای اینترنت
ررسی تاثیر امنیت فضای مجازی بر کسب وکارهای اینترنت
باقر باقریان کاسگری1 سهیلا غلامی2
1)
2)
محل انتشار :
کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری(icrhema.com/1st)
چکیده :
هدف از تحقیق بررسی تاثیر امنیت فضای مجازی بر کسب وکارهای اینترنت می باشدکه به روش توصیفی –تحلیلی انجام شده است بخش قابل توجهی از زندگی ما توسط روابط اجتماعی تعیین میشوند و هرچه کیفیت این روابط بالاتر باشد، سطح زندگی و به تبع آن حوزه کسبوکار نیز ارتقا خواهد یافت. البته در زمانه حاضر، تصور ارتباط میان انسانها بدون ابزارهای ارتباطی جدید و فناوری های دیجیتال امکان پذیر نیست. تکتک ما زمانی از روز را صرف حضور در شبکههای اینترنتی میکنیم و نقشهای مختلف خانوادگی، اجتماعی، کاری و غیره را بر عهده میگیریم. شبکه اینترنتی یا فضای مجازی کارآفرینان شامل شبکه خصوصی، شبکه شغلی، شبکه تجربه، شبکه حرفهای و شبکه بازار است که بیشترین بار عاملی را شبکه تجربه و کمترین بار عاملی را شبکه خصوصی دارد. همچنین در اندازهگیری عملکرد، صادرات دارای بیشترین بار عاملی و رشد مورد انتظار کمترین بار عاملی است. شاید شما هم تا به حال از خود پرسیده باشید که چگونه می توانید از شبکههای اینترنتی در جهت توسعه کسبوکار خود استفاده کنید. در دنیای پرشتاب اطلاعات امروز، برای سبقت از رقیبان کاری فرصت زیادی نیست، بعضی از صاحبان کسبوکار هنوز هم هنگام تصمیمگیری در مورد رسانههای اینترنتی این احتیاط را دارند، و نگران هستند تمام پولی که صرف بازاریابی این رسانهها میکنند بعد از فقط چند سال بی ثمر شود. آنها از مزایای فضای مجازی در رونق کسبوکار با شبکههای اجتماعی بیخبر هستند. در این مقاله، سعی گردیده است که از زوایای مختلفی مزایای مثبت فضای مجازی در بهبود و توسعه کسبوکار و پیشگیری از جرایم و آسیبهای فضای مجازی بهطور مفید ارائه شود.
واژههای کلیدی: کسبوکار، اینترنت، امنیت اینترنتی، فضای مجازی، کسبوکار اینترنتی
کلمات کلیدی :
واژههای کلیدی: کسبوکار
اینترنت
امنیت اینترنتی
فضای مجازی
کسبوکار اینترنتی