نقش سواد رسانه ای معلمان در استفاده از فناوری آموزش الکترونیک در مدارس

نقش سواد رسانه ای معلمان در استفاده از فناوری آموزش الکترونیک در مدارس

فاطمه نظامی1 محبوبه آبائی2

1) کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی و آموزگار پایه چهارم
2) کارشناسی حسابداری و آموزگار پایه ششم

محل انتشار : نخستین کنفرانس ملی مدیریت سبز از تئوری تا عمل (gmanconf.ir)
چکیده :
این پژوهش باهدف مطالعه تحلیلی بررسی اهمیت نقش سواد رسانه ای معلمان در استفاده از فناوری آموزش الکترونیک در مدارس پرداخته است. ابتدا مقاله های علمی پژوهشی و مروری طی 4 سال اخیر گردآوری و دسته بندی شدند و نهایتا در جمع بندی مشخص شد که سواد رسانه ای معلمان در استفاده از فناوری آموزش الکترونیک به عنوان با اهمیت ترین و باارزش ترین منبع دراثربخشی وکارایی آموزشی نقش بسزایی دارد و تاثیرحیاتی درکارآیی سازمان و عملکرد فراگیران دارد . عصر حاضر، سالهای پرشتاب گسترش خلاقیت ها و نوآوری ها است؛ در نتیجه عصر امروز عصر تغییر اطلاعات، انفجار دانش، تکنولوژی، اکتشاف گسترده تر، ارتباطات و تحقیقات نام دارد؛ در چنین عصری باید برای اداره سازمان های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، آموزشی از جمله مدارس و دانشگاه ها به نوآوری، نوجویی، نوخواهی و بهره گیری از دستاورهای ا علمی، فنی و بشری همت گماشت .
کلمات کلیدی : سواد رسانه ای معلمان فناوری آموزش آموزش الکترونیک مدارس