بررسی و نحوه اجرای کامپیوتری پرسپکتیو دو نقطه¬ای دوسطحی خارجی در تبلیغات تعاملی سه بعدی آنامورفیک

بررسی و نحوه اجرای کامپیوتری پرسپکتیو دو نقطه¬ای دوسطحی خارجی در تبلیغات تعاملی سه بعدی آنامورفیک

مرضیه‌سادات شهیدی1

1) دانشجوی دکتری پژوهش هنر دانشگاه علوم

محل انتشار : کنفرانس ملی معماری، شهرسازی، هنر، طراحی صنعتی، ساخت و فناوری حکمت بنیان(icahu.com)
چکیده :
چکیده در گذشته از آنامورفیک برای پنهان کردن برخی پیام‌های خاص در نقاشی استفاده می‌شد، یا استفاده از تصاویر واهی در غیاب ساختارهای واقعی معماری (دیوارها، گنبدها، عمق فضاها) یا ایجاد آنها غیرممکن بود، امروزه آنامورفیک¬ها عمدتا در زمینه طراحی گرافیک و معماری و تبلیغات استفاده می¬شوند. در پژوهش‌های قبل موضوعات مختلفی چون مباحث تبلیغات، گرافیک محیطی وتبلیغات تعاملی، همچنین هنر آنامورفیک و پرسپکتیو را مورد بحث نظری و بررسی و نحوه تعامل با مخاطب مورد بررسی قرار دادیم، حال با استفاده از نظریه‌های گردآوری شده و نتایجی که در تبلیغات تعاملی سه بعدی مطرح کردیم به چگونگی اجرای کامپیوتری پرسپکتیو دو نقطه‌ای دوسطحی خارجی در تبلیغات تعاملی سه بعدی آنامورفیک می‌پردازیم و با استفاده از فن نوین چاپ و استیکر و فن پرسپکتیو معکوس با استفاده از نرم افزار فتوشاپ به چگونگی اجرای این تبلیغات با استفاده از ایجاد خطای دید و چاپ استیکر و نصب آن در محیط و در آخر نحوه تعامل مخاطب با سوژه مورد نظر با رسم تصویر می¬پردازیم.
کلمات کلیدی : واژه‌های کلیدی: اجرای کامپیوتری پرسپکتیو تبلیغات تعاملی تبلیغات سه بعدی آنامورفیک