تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمان صنعت معدن

تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمان صنعت معدن

سعید عبدالمنافی1 شهرام دادخواه2

1) استادیار دانشگاه پیام نور
2) دانشجوی ارشد دانشگاه پیام نور

محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی(2icmsconf.com)
چکیده :
چکیده ازاریابی داخلی یکی از مباحث بازاریابی است که حدود ۲۰ سال قبل به عنوان شیوه ای برای حل مسائل و مشکلات مربوط به کارکنان سازمانها و ارائه خدمات با کیفیت به آنان توسط بری مطرح گردید. باوجود گسترش مفهوم در ادبیات بازاریابی، عملاً استفاده کمی از آن شده است. مباحث بعدی که در زمینه بازاریابی داخلی انجام پذیرفت بیانگر این واقعیت بودند که این شاخه از بازاریابی نیازمند تحقیقات گسترده و وسیع تری است. کلیدواژه:بازاریابی داخلی، میل به ماندگاری
کلمات کلیدی : کلیدواژه:بازاریابی داخلی میل به ماندگاری صنعت و معدن توسعه انگیزش