بررسی موانع و مشکلات طرحهای انگیزشی در رابطه با جذب سپرده ها در سرپرستی منطقه 2 بانک ملت تهران

بررسی موانع و مشکلات طرحهای انگیزشی در رابطه با جذب سپرده ها در سرپرستی منطقه 2 بانک ملت تهران

علی اصغر هادیان1 غلامرضا معمارزاده2 مریم یارم طاقلوسهرابی3

1) کارشناس ارشد مدیریت دولتی
2) عضو هیات علمی مدیریت دولتی دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم تحقیقات تهران ، ایران
3) 3- دانشجودکترای زمین شناسی سنگ رسوبی و رسوب شناسی دانشگاه آزاداسلامی واحدتهران شمال ،ایران

محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و تکنولوژی(3rstconf.com)
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف بررسی موانع و مشکلات طرحهای انگیزشی در رابطه با جذب سپرده ها در سرپرستی منطقه 2 بانک ملت تهران ،صورت گرفته که روش نمونه گیری در این مقاله چون نسبتا دارای حجم زیاداست تصادفی ساده می باشد تا نتایج حاصل از آن مقابل تعمیم به جامعه اصلی باشند. جامعه آماری کلیه کارکنان شاغل در شعب تحت سرپرستی منطقه 2 تهران بانک ملت که شامل 250 نفر می باشد. که نسبت زنان کمتر ازمردان می باشد . برای انجام این تحقیق از روش توصیفی میدانی و همبستگی استفاده شده است. چون تاثیر رضایت کارکنان رااز عوامل مادی ، رفاهی و اجتماعی ذر جذب سپرده ها بررسی می کنیم ، در حقیقت از نوع همبستگی استفاده شده است . از آنجاکه پاسخ های دریافتی بصورت گزینه های 5 جوابی ( خیلی زیاد، زیاد، تاحدودی ، کم و خیلی کم ) وجوابهای بلی وخیر بوده است برای تحلیل آنها از روشهای آماری ناپارامتری استفاده شده. نتایج حاصل از تحقیق حاکی از آن بود که سه دسته عوامل مادی ، رفاهی و اجتماعی بعنوان موانع ومشکلات موجود در طرح های انگیزشی موثر بوده که تاثیر می گذارنددر جذب سپرده ها و همچنین از نظر اولویت تاثیر عوامل اجتماعی بیشترین تاثیر وسپس عامل رفاهی و مادی در جذب سپرده ها موثر می باشد .
کلمات کلیدی : طر حهای انگیزشی بانک ملت جذب سپرده ها عوامل مادی عوامل رفاهی عوامل اجتماعی