بررسي تأثير گرایش به مشتری و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد فردی در بخش خدمات (مطالعه موردی:بانك مسكن كلانشهر قم)

بررسي تأثير گرایش به مشتری و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد فردی در بخش خدمات (مطالعه موردی:بانك مسكن كلانشهر قم)

غلامرضا راشدی منش1 حميد باقري2 سعيد برخورداري3 محمد آموزگار4 مسعود مقدسي5

1) دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه پیام نور ورامین
2) دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه پیام نور ساوه
3) دانشجوي كارشناسي ارشد مديريت اجرايي دانشگاه پيام نور كرج
4) دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه پیام نور گرمسار
5) دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه پیام نور قشم

محل انتشار : کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی(icesconf.com)
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف بررسي تأثير گرایش به مشتری و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد فردی در بخش خدمات انجام پذیرفت. روش تحقيق از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوري داده ها، توصیفی-پيمايشي می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر را مدیران و کارکنان بانك مسكن كلانشهر قم به تعداد 150 نفر تشکیل داده اند که براساس جدول نمونه گیری استاندارد کرجسی- مورگان ، 108 نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. برای دسترسی به نمونه در این تحقیق، از روش نمونه گیری تصادفي ساده استفاده شده است. ابزار گردآوري داده ها پرسشنامه هاي بود. براي تجزيه و تحليل آماري يافته ها، از مدل معادلات ساختاري (smartpls) استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که: گرایش به مشتری و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد فردی در بخش خدمات تاثیر مثبت و معناداری دارد.
کلمات کلیدی : گرایش به مشتری گرایش به کارآفرینی عملکرد فردی مدل معادلات ساختاري