بررسی چالش ها، پیامدهاو راهکارهای کاربرد واقعیت افزوده در زنجیره تامین خرده فروشی

بررسی چالش ها، پیامدهاو راهکارهای کاربرد واقعیت افزوده در زنجیره تامین خرده فروشی

امین عباسی1 اشرف رحیمیان2

1) دانشجوی کارشناسی ارشد-مدیریت کسب و کار- فناوری -دانشگاه پیام نور واحد البرز
2) دکتری تخصصی-مدیریت سیاستگذاری-پیام نور

محل انتشار : دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار(icmba.ir)
چکیده :
در عصر کنونی با توجه به رشد فزاینده تکنولوژی و اطلاعات قابل دسترسی بهره گیری و دستیابی به فناوری واقعیت افزوده برای شرکت ها و صاحبان صنایع امری لازم و حیاتی به شمار می رود .زیرا یک محیط خرده فروشی با تکیه بر فناوری واقعیت افزوده می‌تواند مزیت رقابتی در بازارهای کنونی را برای محصولات خود ایجاد نموده و با حفظ و پایداری آن بقای خود را در عرصه رقابت جهانی تضمین نماید. بنابراین هدف از این پژوهش بررسی چالش، پیامدها و راهکارهای کاربرد واقعیت افزوده در زنجیره تامین خرده فروشی می باشد به همین منظور ابتدا با استفاده از روش کتابخانه ای و مطالعه مقالات پیشین بصورت مروری سعی شده تا تعاریف جامع و کاملی درباره متغیرها داده شود و ارتباط و تاثیر و کاربرد آنان بررسی گردد. در نتیجه یافته های پژوهش حاکی از آن است که، موفقیت افزوده ER) ) تاثیر بسزایی در رشد و بالندگی زنجیره تامین خرده فروشی داشته است. واژه‌های کلیدی: خرده فروشی،ER، واقعیت افزوده، زنجیره تامین
کلمات کلیدی : واژه‌های کلیدی: خرده فروشی ER واقعیت افزوده زنجیره تامین