روش های تعلیم و تربیت اسلامی از منظر شهید مطهری
روش های تعلیم و تربیت اسلامی از منظر شهید مطهری
اسماعیل احمدی1 سید محمد رضا رستگار2 هاتف خدادادی3 کمیل ذلیکانی4
1) دانشجوی رشته ی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان پردیس دکتر شریعتی مازندران
2) دانشجوی رشته ی دبیری ادبیات دانشگاه فرهنگیان پردیس دکتر شریعتی مازندران
3) دانشجوی رشته ی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان پردیس دکتر شریعتی مازندران
4) دانشجوی رشته ی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان پردیس دکتر شریعتی مازندران
محل انتشار :
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت ، اقتصاد و علوم انسانی(icmeh.org)
چکیده :
هدف اساسی پژوهش ، روش های تعلیم و تربیت اسلامی از منظر شهید مطهری است.روش تحقیق تجزیه و تحلیل کتابخانه ای و مروری است که با مراجعه به آرای و دیدگاههای الکترونیکی و غیر الکترونیکی به پردازش مفهوم پرداخته شده است محقق درصدد است که به بررسی روش های تعلیم و تربیت بپردازد که بر اساس ان اموزه های شهید مطهری را بازگو کند. تربیت یک ضرورت اجتناب ناپذیر در زندگی اجتماعی انسان است. آدمی برای ادامه حیات انسانی و نیل به کمال لایق خود ناگزیر است با دیگران بیامیزد و عضو جامعه بشری باشد و در فعالیت های اجتماعی با آنان همکاری نماید.
کلمات کلیدی :
روش ها
تعلیم و تربیت اسلامی
شهید مطهری
تربیت معلم