نقش رسانه در تغییر نگرش به مصرف مواد مخدردرسن نوجوانی
نقش رسانه در تغییر نگرش به مصرف مواد مخدردرسن نوجوانی
معصومه دشت آبادی1 نجمه سدر پوشان2 محمد رضا احمد زاده3
1) دانشجوی کارشناسی ارشد مشاوره و راهنمایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان
2) استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد
3) استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد
محل انتشار :
کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی(icmhconf.com)
چکیده :
هدف از انجام این پژوهش که یک مطالعه کتابخانه ای است بررسی نقش رسانه در تغییر نگرش به مصرف مواد مخدر در سن نوجوانی است . با توجه به اینکه رسانه اهرم تاثیر گذار و جدی در تغییر باورها و بینش های افراد می باشد و سن نوجوانی خود مرحله ای حساس والگو گیری و همانند سازی با دنیای اطراف است رسانه می تواند نقش محوری درگرایش یا عدم گرایش نوجوان و جوان به سمت اعتیاد باشد لذا در این مطالعه در مورد ابعاد نگرش و تاثیر رسانه بر آن صحبت خواهیم کرد.
کلمات کلیدی :
رسانه
نگرش
موادمخدر