نقش رسانه در تغییر نگرش به مصرف مواد مخدردرسن نوجوانی

معصومه دشت آبادی1 نجمه سدر پوشان2 محمد رضا احمد زاده3

1) دانشجوی کارشناسی ارشد مشاوره و راهنمایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان
2) استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد
3) استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

محل انتشار : کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی(icmhconf.com)
چکیده :
هدف از انجام این پژوهش که یک مطالعه کتابخانه ای است بررسی نقش رسانه در تغییر نگرش به مصرف مواد مخدر در سن نوجوانی است . با توجه به اینکه رسانه اهرم تاثیر گذار و جدی در تغییر باورها و بینش های افراد می باشد و سن نوجوانی خود مرحله ای حساس والگو گیری و همانند سازی با دنیای اطراف است رسانه می تواند نقش محوری درگرایش یا عدم گرایش نوجوان و جوان به سمت اعتیاد باشد لذا در این مطالعه در مورد ابعاد نگرش و تاثیر رسانه بر آن صحبت خواهیم کرد.
کلمات کلیدی : رسانه نگرش موادمخدر