آسیب شناسی زنان در بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی ایران

آسیب شناسی زنان در بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی ایران

شکوفه فاطمی مقدم1

1) مدیر مالی اداری شرکت پیشگامان انرژی پارس (سهامی خاص)

محل انتشار : کنفرانس بین المللی پژوهش های در علوم رفتاری و اجتماعی(icrbs.com)
چکیده :
قوانین ومقررات شغلي(آیین نامه ها وبخش نامه ها ی اداری و استخدامی) زنان دروازه ورود آنان به جامعه و مشارکت اجتماعی ،اقتصادی ،سیاسی شان درتو سعه کشور می باشد.نگارنده در این مقاله با تبيين مفهومی و تحلیلی واژگان کلیدی مربوط به مقوله اشتغال زنان و قوانین و مقررات مربوط به آن ازجنبه هاي مختلف حقوقي ، شرعي ، نظري و..سعي در پی جویی نظریه ها و ریشه آسیب های قوانین و مقررات شغلی مربوط به زنان داشته است و در این راستا مدلی راهبردی جهت آسیب شناسی قوانین و مقررات شغلی زنان ارائه داده است .
کلمات کلیدی : آسیب شناسی آسیب شناسی قوانین و مقررات جنسیت اشتغال