رفتارهای نوآورانه در نقش میانجی روی مسیر تاثیرات رهبری خدمتگزار بر مزیت رقابتی پایدار(مورد مطالعه: شرکت های بیمه استان کرمان)

رفتارهای نوآورانه در نقش میانجی روی مسیر تاثیرات رهبری خدمتگزار بر مزیت رقابتی پایدار(مورد مطالعه: شرکت های بیمه استان کرمان)

محمدرضا حسنی سعدی1 عباس راد2

1) دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه ازاد اسلامی واحد صفادشت، صفادشت، ایران
2) استادیار و عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

محل انتشار : کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی(icrsie.com)
چکیده :
این مقاله به دنبال شناسایی تاثیرات رهبری خدمتگزار بر خلق مزیت رقابتی پایدار با نقش واسطه رفتار های نواورانه در شرکت های بیمه استان کرمان می باشد. جامعه ی آماری تحقیق کارمندان شرکت های بیمه رازی، ایران، پاسارگاد و آسیا در استان کرمان که با در نظر گرفتن 5 شعبه برای هر یک، تعداد 120 نفر به عنوان جامعه مورد بررسی قرار گرفتند و به کمک روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای و بر اساس جدول مورگان تعداد نمونه 92 نفر در نظر گرفته شده است. ابزار گردآوری در این تحقیق پرسشنامه می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از مدلسازی معادلات ساختاری واریانس محور استفاده شده است. در سطح اطمینان 99 درصد تاثیرات کیانجی مورد تایید قرار می گیرد.
کلمات کلیدی : رهبری خدمتگزار مزیت رقابتی پایدار و رفتارهای نوآورانه.