هوش و ناهنجاری های هوش

نرگس باغبان1 سینا وزیری نسب2

1) اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان
2) کارشناس ارشد مردم شناسی

محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری و مطالعات اجتماعی(2ibsconf.com)
چکیده :
هنوز بعد از چندین دهه موضوع«هوش » یکی از مباحث اصلی روانشناسی به حساب می آید. روان شناسان جهت گیری های متفاوتی در این زمینه دارند، گاردنر(1983) با «مدل هوش هشت گانه » و استرنبرگ(1985) با «مدل سه وجهی هوش » از جمله نظریه پردازان و روان شناسان نظام تعلیم و تربیت هستند.
کلمات کلیدی : هوش هوش چندگانه مدل سه وجهی هوش.