بررسي فاكتورهاي كليدي موفقيت سیستمهای بازاریابی مقصد مبتنی بر وب

بررسي فاكتورهاي كليدي موفقيت سیستمهای بازاریابی مقصد مبتنی بر وب

مهسا سید مصطفوی1

1) فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد MBA

محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی(2icmhconf.com)
چکیده :
در سالهای اخیر تلاشهای فراوانی در جهت ایجاد سیستمهای اطلاعاتی جامع برای بازار مقصد شده است که یا برخی از این تلاشها با شکست مواجه شده اند و یا تنها در مدت زمان کوتاهی توانسته اند به اهداف مورد نظر دست یابند. اگرچه تلاشهای تحقیقاتی در جهت بررسی جنبه های سیستمهای آنلاین مورد استفاده سازمان بازاریابی مقصد انجام شده است ولی اکثر تحقیقات در این حوزه، نیاز به مطالعاتی دارند که به طور سیستماتیکی فاکتورهای حیاتی مدیریت و اجرای سیستمهای بازاریابی مبتنی بر وب را مشخص نمایند. هدف این مقاله نیز ارزیابی چنین فاکتورهایی برای سیستمهای بازاریابی مبتنی بر وب در سطح کشور، شهر و سطوح نواحی سازمان بازاریابی مقصد است. در اين مقاله همچنين به بررسي فاكتورهاي مهم سيستم هاي بازاريابي مقصد مبتني بر وب در ايران پرداخته و نتايج ارائه مي گردد.
کلمات کلیدی : سازمانهاي بازاريابي مقصد (DMO) وب سايت مجامع جذب بازديد كننده (CVB)