بررسی تاثیر خدمات نوین بانکی بر وفاداری مشتریان بانک صادرات شهرستان کاشمر

بررسی تاثیر خدمات نوین بانکی بر وفاداری مشتریان بانک صادرات شهرستان کاشمر

آرش علوی1 علی اضغر هادیزاده2

1) دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی،دانشگاه آزاد اسلامی.واحد تربت جام.ایران
2) استاد دانشگاه دکترای اقتصاد .دانشگاه آزاد اسلامی. واحد تربت جام.ایران

محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی(2icmhconf.com)
چکیده :
تغییرات سریع در فناوری‌های مختلف دنیای امروز، سازمان‌ها را با چالش‌های مختلفی روبه‌رو کرده است، لیکن در این میان سازمان‌هایی موفق هستند که به کمک ابزارهای مدیریتی و فناوری‌های نوین، از فرصت‌های ایجاد شده به نفع خود استفاده کنند.تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی و براساس نحوه گردآوری داده ها توصیفی از نوع همبستگی است با توجه به اینکه مطالعه موردی مشتریان بانک صادرات شهرستان کاشمر است ، در این تحقیق مشتریان با مبلغ حساب یک میلیون ریال بعنوان جامعه گرفته شده بود و باتوجه به مشتریان کلان بانکی در این بانک که تعداد آنها 380 نفر بود، با استفاده از جدول مورگان یکصد و هشتاد نفر انتخاب گردید.برای ارزیابی فرضیه ها و شاخص های مدل پژوهش از پرسشنامه ای مشتمل بر چهل و چهار سوالی دارای طیف 5 گزینه ای لیکرت استفاده شده است. در این راستا 3 عامل وفاداری به تلفن بانک و وفاداری به همراه بانک و وفاداری به خدمات باتکداری الکترونیکی مورد تجزیه و تحلیل واقع شد و جهت تعیین همبستگی از آزمون های استقلال، ضریب همبستگی پیرسون استفاده می شود کلیه تحلیل های آماری به وسیله نرم افزار کامپیوتری SPSS انجام شده است سطح معنی داری نیز در این تحقیق 5% =αدر نظر گرفته شده است و به این معناست که هر سه فرضیه مورد تایید قرار گرفته است.
کلمات کلیدی : خدمات نوین بانکی وفاداری مشتریان بانک صادرات