بررسي نقش کیفیت خدمات ، تصویر شرکت و رضایت مشتری بر ارزش ادراک شده (مطالعه موردی:شرکت هواپیمایی ماهان)

بررسي نقش کیفیت خدمات ، تصویر شرکت و رضایت مشتری بر ارزش ادراک شده (مطالعه موردی:شرکت هواپیمایی ماهان)

علیرضا عباسی جعفرآبادی1 علی حیدری2

1) دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایش سیستم و بهره وری ،دانشگاه صنعتی امیر کبیر، ایران-
2) دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی ،دانشگاه پیام نور،ایران-

محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی(2icmhconf.com)
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف بررسي نقش کیفیت خدمات ، تصویر شرکت و رضایت مشتری بر ارزش ادراک شده انجام پذیرفت. روش تحقيق از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوري داده ها، توصیفی-پيمايشي می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه مسافران شرکت هواپیمایی ماهان تشکیل داده اند که براساس فرمول کوکران ، 196 نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. برای دسترسی به نمونه در این تحقیق، از روش نمونه گیری تصادفی استفاده شده است. ابزار گردآوري داده ها پرسشنامه هاي بود. براي تجزيه و تحليل آماري يافته ها، از نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که کیفیت خدمات ، تصویر شرکت و رضایت مشتری بر ارزش ادراک شده تاثیر معنی داری دارند.
کلمات کلیدی : کیفیت خدمات تصویر شرکت رضایت مشتری ارزش ادراک شده