جذب و رضایت مشتری در بانکها
جذب و رضایت مشتری در بانکها
علی ستوده غضنفرخانی1 مهرداد مرادی2
1) دانشجویی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی،دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج،ایران
2) دکتری مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی،دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج،ایران
محل انتشار :
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی(2icmhconf.com)
چکیده :
در این مقاله ما ابتدا مقدمه ای مختصر و مفید در رابطه با جذب و رضایت مشتریان در بانکها بیان خواهیم کرد؛ محورهای اساسی اصول مشتری مداری در بانکها، مفهوم جذب مشتریان، ایجاد فرهنگ مشتریگرایی در بانک، سازمانهای سنتی و مقایسه آن با نمودار سازمانی نوین یا مشتری مدار،توانمندسازی منابع انسانی، الگو قرار گرفتن روسا، مشتریان خود را بشناسید، رقبایتان را شناسایی کنید و از آنها خوب استفاده کنید، پیروی از استانداردهای جهانی کیفیت، حفظ مشتریان، رضایت مشتریان، الگوی شکلگیری رضایتمندی مشتری، فرآيند ريزش مشتري، فرايند رویگردانی،رتبهبندی مشتري، مشتريان وفادار و رابطهی آن با رضايتمندي، رابطه بین رضایتمندی و وفاداری مشتری، ارزش مشتري، سیستم ارائه ارزش به مشتری، نگاه سيستمي به ارزش مشتري، ارتباط بین عوامل ایجادکننده یک نظام ارزشی مشتری دار و... خواهیم پرداخت.
کلمات کلیدی :
مشتری
رضایت مندی
بانکها