بررسی آموزش طرح تلفیقی همه فراگیران(تیزهوش، عادی، دیرآموز) با توجه به تکنولوژی از دیدگاه متخصصین

بررسی آموزش طرح تلفیقی همه فراگیران(تیزهوش، عادی، دیرآموز) با توجه به تکنولوژی از دیدگاه متخصصین

فرامرز ملکیان1 فاطمه سلیمی2

1) دانشیار علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، ایران
2) دانشجوی کارشناسی ارشد علوم تربیتی گرایش تکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، ایران

محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی(2icmhconf.com)
چکیده :
محیط های تلفیقی که هم از مزایای یادگیری الکترونیکی سود می بردند و هم از مزایای محیط های حضوری، مطابق با محیط های نمایشی تعلیم و تربیت برنامه ای و خلاق طراحی شده اند که در در بیان متخصصین به این امر بسیار توجه شده است پژوهش حاضر بر اساس روشی تحلیلی-توصیفی و بهره گیری از منابع کتابخانه ای به بررسی آموزش طرح تلفیقی همه فراگیران(تیزهوش، عادی، دیرآموز) با توجه به تکنولوژی از دیدگاه متخصصین پرداخته است و سعی نموده است بر اساس منابع موجود و جدید در سطح کشور و جهان موضوع پژوهش به خوبی مورد بررسی قرار گیرد. نتایج بیانگر آن است که از دیدگاه متخصصین در کشورهای مختلف شرایط به گونه ای باید فراهم شود که تمامی دانش آموزان حتی در روستاهای دورافتاده نیز بتوانند از تکنولوژی ها و فناوریهای نوین ایجاد شده برای یادگیری و پیشرفت تحصیلی بهره گیرند و این امر با استراتژی مشارکت به خوبی طراحی شده است و البته با ارائه طرح آمورش تلفیقی و کنار هم قرار دادن کلیه دانش آموزان با سطوح یادگیری مختلف(تیزهوش، عادی، دیرآموز) به خوبی پیشرفت تحصیلی صورت گیرد.
کلمات کلیدی : طرح تلفیقی فراگیران تکنولوژی متخصصین