The effect of multiple values of tourists food consumption on the image of the studied tourist destination of Qazvin city

نویسندگان : mehrdad maleki verki1 Mohammad Piri2
زبان مقاله : انگلیسی
محور مقاله : توریسم ، گردشگری ، طبیعت گردی و توسعه پایدار
محل انتشار : هشتمین کنگره بین المللی توسعه کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و گردشگری ایران
آدرس وب سایت کنفرانس : 8icsda.ir
ارسال کننده : مهرداد ملکی ورکی
کد IOI مقاله : XKHD-AZAHHH
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XKHD-AZAHHH

The Effect of Neuromarketing on Determining Ardabil as Tourist Destination

نویسندگان : Mehrdad Maleki Verki1 Muhammad Piri2 Kosar Shabani3 Shokrolah Mardaneh4
زبان مقاله : انگلیسی
محور مقاله : بازاریابی عصبی در گردشگری
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار با تآکید بر استان اردبیل
آدرس وب سایت کنفرانس : tourism2023.ir
ارسال کننده : مهرداد ملکی ورکی
کد IOI مقاله : XGBF-AZAKFD
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XGBF-AZAKFD

صفحه 1 از 1