بررسی عددی تغییرات پروفیل سرعت در جریان‌های غلیظ با موانع مکعبی در اثر تغییر همزمان شیب بستر و دبی و مقایسه نتایج آن با مدل فیزیکی

نویسندگان : فاطمه بیگ زاده جلالی1 فریبرز محمدی2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مهندسی عمران و توسعه پایدار
محل انتشار : چهارمین کنگره بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری
آدرس وب سایت کنفرانس : 4icsau.ir
ارسال کننده : فاطمه بیگ زاده جلالی
کد IOI مقاله : XYEA-BAFAC
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYEA-BAFAC

صفحه 1 از 1