The Effect of information technology competency on electronic word-of-mouth services of Tejarat Bank in Urmia City

نویسندگان : saeedeh asadpoor1
زبان مقاله : انگلیسی
محور مقاله : مدیریت تکنولوژی ، تحقیق و توسعه
محل انتشار : چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
آدرس وب سایت کنفرانس : 4meaconf.com
ارسال کننده : سعیده اسدپور
کد IOI مقاله : XYHC-BEHCA
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYHC-BEHCA

The Effect of Electronic Service Quality on Customer Satisfaction and Loyalty Saderat Bank s Customers

نویسندگان : saeedeh asadpoor1 abolfazl abolfazli2
زبان مقاله : انگلیسی
محور مقاله : مدیریت تکنولوژی ، تحقیق و توسعه
محل انتشار : چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
آدرس وب سایت کنفرانس : 4meaconf.com
ارسال کننده : سعیده اسدپور
کد IOI مقاله : XYHC-BEHCF
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYHC-BEHCF

صفحه 1 از 1