بررسی تاثیر بازاریابی محتوای برخط رسانه های اجتماعی بر هدفمند کردن فعالیتهای فرهنگی مدیریت شهری (مطالعه موردی : مدیریت فرهنگی شهری سمنان )
بررسی تاثیر بازاریابی محتوای برخط رسانه های اجتماعی بر هدفمند کردن فعالیتهای فرهنگی مدیریت شهری (مطالعه موردی : مدیریت فرهنگی شهری سمنان )
علی اکبر بنی اسدی1
1) کارشناسی ارشد مدیریت ، سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شهرداری سمنان .
محل انتشار :
پنجمین کنگره بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری(5icsau.com)
چکیده :
هدف اصلی پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی محتوا در فضای مجازی بر هدفمند کردن فعالیتهای فرهنگی مدیریت شهری می باشد که به صورت مطالعه موردی ، در مدیریت فرهنگی شهری سمنان مورد بررسی قرار گرفته است . این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت گردآوری داده ها ، توصیفی پیمایشی است. به منظور بررسي فرضيه های تحقیق، پرسشنامه های محقق ساخته در اختيار 55 نفر از کارشناسان و صاحب نظران حوزه فرهنگ که به صورت غیراحتمالی گلوله برفی انتخاب و تشکیل پانل داده بودند ، قرار گرفت و اين تعداد به پرسشنامهها پاسخ دادند. اطلاعات پرسشنامهها جمعآوري و در جداول مربوطه طبقهبندي شد و از تحلیل دادههای پانل و معادلات ساختاری برای تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیههای پژوهش استفاده شد . نتايج حاصله حاكي از آن است كه کیفیت محتوای ارائه شده ، استمرار محتوای ارائه شده و در دسترس بودن آن در هدفمند کردن فعالیتهای فرهنگی مدیریت شهری موثر است. در پایان با توجه به یافته ها ، پیشنهاداتی ارائه شده است
کلمات کلیدی :
بازاریابی محتوا
فعالیتهای فرهنگی
مدیریت شهری .