بررسی اثرات اجرای آموزش مهارتهای شهروندی بر ارتقای معلومات حقوق شهروندی و رفتار زندگی جمعی کودکان و نوجوانان

نویسندگان : علی اکبر بنی اسدی1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم رفتاری در مدیریت
محل انتشار : سومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
آدرس وب سایت کنفرانس : 3meaconf.com
ارسال کننده : علی اکبر بنی اسدی
کد IOI مقاله : XYAC-ZCAKZ
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYAC-ZCAKZ

ضرورت بازاریابی فروش کتاب و توسعه کتابخوانی شهروندان با بکارگیری مدل A.I.D.A دربرنامه ریزی تبلیغات بازرگانی

نویسندگان : علی اکبر بنی اسدی1 محمد بهرامی2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم انسانی
محل انتشار : کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژِی
آدرس وب سایت کنفرانس : restconf.com
ارسال کننده : علی اکبر بنی اسدی
کد IOI مقاله : XYDK-AHZGA
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYDK-AHZGA

نقش رویدادهای فرهنگی در جذب توریسم و برندسازی مقصد گردشگری (مطالعه موردی : جشنواره فولکلور البرزنشینان سمنان)

نویسندگان : علی اکبر بنی اسدی1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : پژوهش های بنیادی و کاربردی در علوم انسانی
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : 2achconf.com
ارسال کننده : علی اکبر بنی اسدی
کد IOI مقاله : XYFA-BBAZD
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYFA-BBAZD

نقش برج های تجاری در پویایی اقتصاد شهر و توسعه پایدار گردشگری با تاکید بر برندسازی شهری (مطالعه موردی : برج ققنوس سمنان)

نویسندگان : علی اکبر بنی اسدی1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : 3icmhconf.com
ارسال کننده : علی اکبر بنی اسدی
کد IOI مقاله : XYGC-BCCEF
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYGC-BCCEF

ضرورت بازاریابی فروش کتاب و توسعه کتابخوانی شهروندان با بکارگیری مدل A.I.D.A دربرنامه ریزی تبلیغات بازرگانی

نویسندگان : علی اکبر بنی اسدی1 محمد بهرامی2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم انسانی
محل انتشار : کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژِی
آدرس وب سایت کنفرانس : restconf.org
ارسال کننده : علی اکبر بنی اسدی
کد IOI مقاله : XYHD-BEKZZ
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYHD-BEKZZ

بررسی تاثیر بازاریابی محتوای برخط رسانه های اجتماعی بر هدفمند کردن فعالیتهای فرهنگی مدیریت شهری (مطالعه موردی : مدیریت فرهنگی شهری سمنان )

نویسندگان : علی اکبر بنی اسدی1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : فرهنگ ، جامعه شناسی و روانشناسی شهری
محل انتشار : پنجمین کنگره بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری
آدرس وب سایت کنفرانس : 5icsau.com
ارسال کننده : علی اکبر بنی اسدی
کد IOI مقاله : XAAG-CCGAA
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XAAG-CCGAA

صفحه 1 از 1