بهینه سازی صفحات وب جهت افزایش بازدید و زمان ماندن کاربر

بهینه سازی صفحات وب جهت افزایش بازدید و زمان ماندن کاربر

پریسا آزاده1 مهشید قاهری تبریزی2 محمد حجاریان3

1) دانشجوی ارشد کامپیوتر گرایش نرم افزار، موسسه آموزش عالی بصیر آبیک، قزوین، ایران -
2) دانشجوی ارشد کامپیوتر گرایش نرم افزار، موسسه آموزش عالی بصیر آبیک، قزوین، ایران-
3) دکتری مهندسی نرم افزار، موسسه آموزش عالی بصیر آبیک، قزوین، ایران-

محل انتشار : چهارمین کنگره بین المللی مهندسی، تکنولوژی و علوم کاربردی - نیوزلند(etas2019.com)
چکیده :
این مقاله در مورد راهکارهایی جهت افزایش کیفیت تجربه، زمان ماندن کاربر، کارایی وب سایت، کاهش زمان بارگذاری محتوا در بالای صفحه، بهبود نتایج جستجو و همچنین بهبود صفحات وب متناسب با محدوده دید مفید برای اکثر کاربران تمرکز دارد. ما پیشنهاد داده ایم که با استفاده از روشهای شناسایی رویدادهای غیر موثر و انتقال آنها به مکان های غیر ضروری سایت، استفاده از تکنیک نقشه های حرارتی و گازی جهت شناسایی محدوده دید مفید برای گروه های سنی متفاوت و انتخاب مکان مشترک بین این گروه ها جهت قرار دادن مطالب مهم و ضروری اعم از متن، عکس، فیلم، لینکها و غیره، استفاده از هستی شناسی جهت پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب با مفهوم مطلب باعث افزایش رضایت کاربر شویم.
کلمات کلیدی : ATF خط fold نقشه های حرارتی و گازی جستجو کلمات کلیدی