رابطه بین کیفیت اطلاعات و تعامل خدمات الکترونیک با رضایت کاربران در سازمان تامین اجتماعی (شعبه 17)

رابطه بین کیفیت اطلاعات و تعامل خدمات الکترونیک با رضایت کاربران در سازمان تامین اجتماعی (شعبه 17)

شهره محمدزاده اق قلعه1

1) دانشجوی کارشناسی ارشد پژوهش علوم اجتماعی،دانشگاه ازاد اسلامی،واحد

محل انتشار : کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی(icesconf.com)
چکیده :
هدف از انجام تحقیق بررسی رابطه بین کیفیت اطلاعات و تعامل خدمات الکترونیک با رضایت کاربران در شعبه 17 سازمان تامین اجتماعی بود. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری کلیه کاربران خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی شعبه 17به تعداد 700 نفر بودند که در خرداد ماه 94 به این شعبه مراجعه کرده بودند. که بر اساس جدول مورگان و به صورت تصادفی 255 نفر به صورت تصادفی انتخاب شدند. متغیر مستقل کیفیت اطلاعات و تعامل خدمات الکترونیک و متغیر وابسته رضایت کاربران بود. برای جمع آوری داده ها از پرسش نامه محقق ساخته استفاده گردید. داده ها با استفاده از همبستگی پیرسون مورد بررسی قرار گرفتند. یافته ها نشان داد که بین کیفیت اطلاعات و تعامل خدمات الکترونیک با رضایت کاربران رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.
کلمات کلیدی : تعامل خدمات الکترونیک عملکرد سازمانی تکنولوژی