ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران

ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران

عزت اله ناصری1

1) کارشناس مسول اداری مالی شهرداری سرابله

محل انتشار : دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار(icmba.ir)
چکیده :
بیمه ها به عنوان نهادهای اقتصادی موثر بر توسعه و رفاه جامعه دارای نقش و جایگاهی مهم بوده و میزان رضایتمندی هرکدام از اقشار جامعه از آنها به عنوان یکی از مولفه های مهم در توسعه و پیشرفت جامعه بسیار با اهمیت است امروزه نقش بیمه ها در توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع بگونه ای است که کمتر کسی در جامعه وجود دارد که خود یا خانواده و یا سرمایه اش به نوعی با بیمه و سازمانهای بیمه گر در ارتباط نباشد با توجه به این نقش مهم بیمه بر آن شدیم که یکی ار شرکتهای بیمه ای معتبر کشور را به عنوان نمونه انتخاب و میزان رضایت مندی و کیفیت ارائه خدماتش را بررسی نماییم در این میان بیمه ایران با توجه به دولتی بودن و رابطه تنگاتنگی که با دستگاههای دولتی و شهرداریها و نهادهای اقتصادی بزرگ کشور و بالطبع اقشار مردم دارد وهمچنین نقشی که بیمه در توسعه کشور دارد به عنوان نمونه برگزیده شد در این تحقیق سعی شده است میزان رضایتمندی و رابطه آن با کیفیت و نوع خدمات ارائه شده بررسی گردد.
کلمات کلیدی : بیمه بیمه و توسعه بیمه ایران کیفیت خدمات بیمه ای