بررسی تاثیر تبلیغات شخصی سازی شده یک برند در شبکه های اجتماعی بر قصد استفاده از برند با نقش میانجی مولفه های ارزش ویژه برند

بررسی تاثیر تبلیغات شخصی سازی شده یک برند در شبکه های اجتماعی بر قصد استفاده از برند با نقش میانجی مولفه های ارزش ویژه برند

آیلر نیک نهاد قرماخر1 عطا تکه2

1) کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی، دانشگاه غیرانتفاعی شمس، دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت-
2) استادیار، دانشگاه غیرانتفاعی شمس، دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت-

محل انتشار : دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار(icmba.ir)
چکیده :
بازاریابی شخصی سازی از روش های بسیار جذاب در بازاریابی شبکه ای اجتماعی است. هدف از این پژوهش بررسی تاثیر تبلیغات شخصی سازی شده یک برند در شبکه های اجتماعی بر قصد استفاده از برند با نقش میانجی مولفه های ارزش ویژه برند است. روش این پژوهش بر حسب هدف کاربردی و بر اساس شیوه گردآوری داده ها توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش حاضر، شامل کلیه مشتریان یک کلینیک فیزیوتراپی در شهر گنبد کاووس در بازه زمانی ۴ ماهه به تعداد نامحدود مشخص گردید. نمونه آماری این تحقیق طبق جدول کرجسی و مورگان تعداد۳۸۴ نفر به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. داده‌هاي تحقيق با روش كتابخانه¬اي و ميداني گردآوري شده و ابزار مورد استفاده پرسش¬نامه¬های استاندارد بود. نتایج نشان داد که تبلیغات شخصی سازی شده بر ارزش ویژه برند تبلیغ شده تاثیر معناداری دارد.
کلمات کلیدی : تبلیغات شخصی سازی شده قصد استفاده از برند ارزش ویژه برند وفاداری برند کیفیت درک شده آگاهی و تداعی برند