نقش و عملکرد زنان در مدیریت ورزش در ایران: تبعیض، محدودیت ها و نگرش های اجتماعی

نقش و عملکرد زنان در مدیریت ورزش در ایران: تبعیض، محدودیت ها و نگرش های اجتماعی

مهسا یوسفشاهی1

1) دانشجوی کارشناسی ارشد تربیت بدنی گرایش رفتار حرکتی دانشگاه بوعلی سینا همدان،

محل انتشار : کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی(icmhconf.com)
چکیده :
این یک عقیده رایج در میان مدیران شرکت های چند ملیتی است که تبلیغات نقش محوری در ایجاد برند بازی می کند.توسعه و ،یک برند قوی نیازمند تفکر استراتژیک به طوری که ابزارهای برند ادراک ارزش وعده داده شده برای مشتریان را انتقال می دهند و سپس اطمینان حاصل می کنند که وعده داده شده عملی می شود. ساختن یک برند قدرتمند نیازمند تعیین ویژگیهای منافع ملموسی که برند با خود حمل می کند و مزایای مشتریان از افزوده شدن آن منافع و مزایای روانی یا احساسی محصول است.این مفهوم ممکن است برای یک مشتری وفادار تحت عنوان ارزش معنی شود.
کلمات کلیدی : ورزش مدیریت ورزشی تبعیض محدودیت ها و نگرش های اجتماعی