رتبه بندی عوامل موثر در برندسازی کالای صادراتی با تکیه بر هوش تجاری

رتبه بندی عوامل موثر در برندسازی کالای صادراتی با تکیه بر هوش تجاری

علی زیران زاده1

1) : علی زیران زاده، فوق لیسانس مدیریت بازرگانی ،دانشگاه پردیس گیلان -

محل انتشار : کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی(icmhconf.com)
چکیده :
چکیده برندسازی مقوله ای بسیار حساس است. موفقیت در برند سازی ضمن توسعه بازار های صادراتی به اعتبار بین المللی کشورها نیز می افزاید و در آینده موجب خواهد گردید که درآمد حاصل از واگذاری برند به شرکت های علاقمند در خارج بر درآمد ناشی از صدور مستقیم کالا پیشی گیرد. برندها اغلب ياد آور همه كاركردهاي تعامل و حييثيت و اعتبار سازمان بر اي مشتريان هستند. همچنین به ارتقا جايگاه کالای صادراتی در بازارهاي جهاني كمك شاياني خواهند نمود. لذا در این راستا هدف مورد توجه در این تحقیق شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در برندسازی کالای صادراتی می باشد و با استفاده از روش تصمیم گیری چندمعیاره (AHP) به تجزیه و تحلیل اطلاعات پرداخته شد.
کلمات کلیدی : رتبه بندی ارزش ویژه ی برند کالای صادراتی تنگناهای خاص بازاریابی