رتبه بندی عوامل موثر در برندسازی کالای صادراتی با تکیه بر هوش تجاری

علی زیران زاده1

چکیده :
چکیده برندسازی مقوله ای بسیار حساس است. موفقیت در برند سازی ضمن توسعه بازار های صادراتی به اعتبار بین المللی کشورها نیز می افزاید و در آینده موجب خواهد گردید که درآمد حاصل از واگذاری برند به شرکت های علاقمند در خارج بر درآمد ناشی از صدور مستقیم کالا پیشی گیرد. برندها اغلب ياد آور همه كاركردهاي تعامل و حييثيت و اعتبار سازمان بر اي مشتريان هستند. همچنین به ارتقا جايگاه کالای صادراتی در بازارهاي جهاني كمك شاياني خواهند نمود. لذا در این راستا هدف مورد توجه در این تحقیق شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در برندسازی کالای صادراتی می باشد و با استفاده از روش تصمیم گیری چندمعیاره (AHP) به تجزیه و تحلیل اطلاعات پرداخته شد.
کلمات کلیدی : رتبه بندی، ارزش ویژه ی برند، کالای صادراتی، تنگناهای خاص بازاریابی


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : icmhconf.com
ارسال کننده : علی زیران زاده
کد IOI مقاله : XYCK-AEGZG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYCK-AEGZG

مقالات مشابه
  1. مقایسه میزان توسعه یافتگی کالبدی مناطق 1 و 2 شهر یزد
  2. تخصیص سهم کارفرما و پیمانکار در تأخیرات پروژه های عمرانی با رویکرد تصمیم گیری های چند شاخصه
  3. شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر افزایش سهم راه‌آهن آذربایجان از حمل محمولات باری با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
  4. ارزیابی شاخص های اجتماعی مسکن با استفاده از تکنیک TOPSIS (نمونه موردی منطقه6 شهرداری تهران)
  5. جایگاه اخلاق در ارزش های سیاسی و حکومتی امام علی (ع) و بررسی آن از دیدگاه کارشناسان سازمان های دولتی شهر کرمانشاه نسبت به مدیران مافوق در سال 94
  6. ذهن و سرطان: اثربخشی مداخلات روانی/آموزشی در بهبود بهزیستی روانشناختی بیماران سرطانی20 تا 40 ساله
  7. بررسی تأثیر هوش رقابتی بر ارزش ویژه برند بانک انصار در شهرستان ارومیه
  8. بررسی نقش شبکه های مجازی برمولفه های هویت فرهنگی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
  9. ارزیابی شهرستانهای استان زنجان به لحاظ دسترسی به امکانات در مانی و بهداشتی با استفاده از مدل TOPSIS و MORIS
  10. بررسی تاثیر مزیت های رقابتی در راستای جذب مشتریان در سیستم بانکی
  11. An dea-cvar model to determine the ranking of financial indices if stock exchange
  12. شناسایی و اولویت بندی تاثیر اجزای تکنولوژی بر چابکی خط تولید با رویکرد ترکیبی MCDM فازی
  13. شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار در ارزش دوره عمر مشتری(CLV) جهت رتبه بندی مشتریان با رويکرد ترکیبی DEMATEL و ANP فازی (مطالعه موردی: بانک كشاورزی استان البرز)
  14. رتبه بندی بخش های مشتريان بر اساس ارزش دوره عمر آنها (CLV) با رويکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی (FMCDM) در بانک كشاورزی استان البرز
  15. شناسایی و رتبه بندی مولفه های اثر گذار بازاریابی پست مدرن بر اعمال پدیده مد با رویکرد F. MCDM
سایر مقالات محل انتشار
  1. تعیین واولویت بندی دوره های آموزشی و شاخص های عملکرد آن ها در شرکت گاز استان اصفهان بر اساس نیازمندی های شغلی با استفاده از فن گسترش کارکرد کیفیت (QFD) -مطالعه موردی شرکت گاز استان اصفهان
  2. نقاشی به عنوان بازنمایی اختلال روانی «پی تی اس دی»، نمونه مطالعاتی ؛آثار هانی نجم
  3. بررسی راههای افزایش مهارت انسانی دربین مدیران مدارس ابتدایی شهرمیناب
  4. تقویم توریسم استان کرمانشاه با استفاده از شاخص TCI
  5. تجزیه و تحلیل و بررسی نتایج تحریم بر حقوق بشر، دموکراسی و امید به زندگی، 1978-2012
  6. چالشها و راهکارهای مدیریتی تبلیغات شهری در راستای اهداف برنامه ریزی زبان
  7. بررسی توزیع مخارج آموزش و بهداشت بر خانوارهای ایران
  8. پیش بینی سهم شرکتهای هواپیمایی فعال در فرودگاه تبریز با استفاده از مدل مارکوف
  9. بررسی رابطه بین ویژگیهای هیات مدیره ؛ مدیریت سود ؛ با کیفیت افشا اطلاعات در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
  10. تاثیر متغییرهای ساختار سازمانی و ویژگی های کاری بر عملکرد شغلی کارمندان شرکت نفت(فلات قاره)
  11. بررسی رابطه رفتار فروش اخلاقی، کیفیت ارتباطات و وفاداری مشتریان(مطالعه موردی: شعب بیمه ایران شهرستان سنندج)
  12. بررسی رابطه علی نرخ سود کوتاه مدت و درآمد ملی در ایران
  13. شناخت مخاطب،برگ برنده تبلیغات اثربخش
  14. طبقه بندی زيرساخت‌هاي لازم برای استقرار شهرالکترونيک مبتني بر هوش تجاري در شهر تهران با استفاده از منطق رادار
  15. بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی وهوش هیجانی کارکنان ( مطالعه موردی : شرکت آب و فاضلاب روستایی اصفهان )