آزمون ‌مدل ‌‌نقش میانجی‌گری ‌شخصیت ‌برند‌ در رابطه علی ‌تبلیغات با‌ ارتقای ارزش‌ویژه‌برند آدیداس در‌ مشتریان شهرکرج

زبان مقاله : فارسی
محور مقاله :
محل انتشار : اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمانی
آدرس وب سایت کنفرانس : cnsmuma.ir
ارسال کننده : حامد عبدالرسولی زال
کد IOI مقاله : XEBB-GGFGC
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XEBB-GGFGC

توجه
* برای ثبت سفارش گواهینامه پرکردن تمامی فیلد ها اجباری می باشد.لطفا قبل از پرداخت مشخصات گواهی را چک نمایید.
* گواهی پس از پرداخت قابل دانلود خواهد بود.
* لوح و گواهینامه چاپی 7 روز کاری پس از سفارش ارسال خواهد شد.

گواهی دیجیتال(دانلودی)


200 هزار تومان

گواهی چاپی


550 هزار تومان

لوح نمایه مقاله


1 میلیون و960 هزار تومان